Varumärkesstrategi
Vi tar fram agerbara insikter för att förstå målgruppens behov, beteenden och attityder och utvecklar strategier och identiet för att bygga starka varumärken.
Varumärkesundersökning
Vi genomför mätningar i dina målgrupper för att ta reda på kännedom, preferenser, lojalitet och uppfattningar. Mätningar över tid hjälper till att förstå vilken effekt marknadsföringsinsatser har.
Kundundersökning
Mätning bland kunder för att skapa förståelse för behov, drivkrafter, preferenser, lojalitet och uppfattningar i syfte att stärka sitt erbjudande eller lansera helt nya erbjudanden.
Varumärkesidentitet
Vi hjälper till med att ta fram differentierande varumärkesnamn, logotyp, visuella element (som färger, typsnitt och symboler) och tonalitet.
Positionering
Identifiera en unik position som varumärket kan inta i konsumenternas medvetande genom att kommunicera en differentierad fördel eller fördelar som kunderna upplever som värdefulla och relevanta.
Budskapsplattform
Ta fram budskap som kommuniceras till målgruppen som är enkelt att förstå och relatera till, och som särskiljer varumärket från konkurrenterna.